Lauko reklamą
Reikalavimai lauko reklamos dizainui
- Paprastumas – ne daugiau 4 kūrybinių elementų (tekstas – žinutė, brand`as, nuotrauka, web adresas);
- ne per maži kiekvieno elemento matmenys – žinutės teksto šriftas, barnd`as ir emocinis paveiksiukas ir turi būti matomi ir aiškiai suvokiami per 4 sekundes iš 200-300 metrų atstumo;
- Žinutės teksto aiškumas – iki 5 žodžių – būtina koncentruotis į vieną mintį;
- Paveiksiukas – turi būti patrauklus, didelis, greitai suvokiamas, išreikškiantis vieną mintį - emociją;
- Prekinis ženklas – turi išsiskirti, naudojamos firminės spalvos;
- Kontrastas – reklamos elementai turi ryškiai kontrastuoti (išsiskirti) iš reklamos fono;
Lauko reklamos žinutė turi kurti dialogą (ne monologą). Reklamos pranešimo:
- Kvietimas veikti;
- Stiliaus – gyvenimo būdo pristatymas;
- Naujų galimybių pristatymas.
Lauko reklamos žinutės teksto raiškos patarimai:
- Nenaudokite tik didžiųjų raidžių;
- Išlaikykite tarpus tarp raidžių;
Lauko reklamos plakato dizaino pagrindinė taisyklė - plakato dizainas pabaigtas:
- reklamos pranešimas atkreipia dėmesį, išsiskiria, šokiruoja ar stebina;
- kai aiški reklamos mintis ir nebelieka nei vieno elemento kurio galima būtų atsisakyti;
- kai kartą pamatęs – įsimena žinutės mintį, emociją.
Kuo įdomesnė ir įsimintinesnė išorinė reklama, tuo labiau ji išsiskirs iš kitų lauko reklamų. Ryškios spalvos, įdomios formos, atitinkamai parinktas apšvietimas - tokia lauko reklama padės išsiskirti ir pritraukti naujus klientus. Lauko reklamos išskirtinumas priklauso tiek nuo vizualinio bei estetinio pateikimo, tiek ir nuo medžiagų, iš kurių ji pagaminta bei vietos, kurioje bus eksponuojama.
Lauko reklamos „Trimatis“ dizainas
Lauko reklamos dizaino „Trimatis“ efektas – tai kai dvimatėje plokštumoje šešėlių priemonėmis sukuriama trimačio vaizdo iliuzija t.y. vaizdas išreikštas kaip giluminis nutolęs į reklaminės plokštumos gilumą. Keletas „trimatės“ reklamos dizaino pavyzdžių: