Lauko reklamos demokratiškumas
Lauko reklamos demokratiškumas – tai auditoijos teisė rinktis – žiūrėti ar nežiūrėti į lauko reklamą. Išorinės lauko reklamos priemonės priverstinai neatitraukia vartotojų dėmesio nuo jiems tuo metu aktualių dalykų – pvz.: TV filmo žiūrėjimo / radijo laidos klausimo, kai šiose priemonėse privalomai įterpiama nepageidaujama reklama, kuri suerzina, atima laiką, atitraukia mintis nuo tuo metu vykstančios laidos ir pan. Lauko reklamą - galima rinktis: sąmoningai ignoruoti arba matyti norimu laiku.
Lauko reklamos pasiekiamumas
Lauko reklamos pasiekiamumas - lauko reklama yra publikuojama viešoje teritorijoje, ji neabejotinai pasiekia savo vartotojus. Žmonės negali lauko reklamos „išjungti" ar „išmesti į šiukšlių dėžę". Žmonės yra priversti su ja susidurti, patinka jiems tai ar ne, todėl drąsiai galima teigti, kad žmonės mato lauko reklamą. Lauko relamos stendai dažniausiai įrengti strategiškai geriausiose vietose, tad neišvengiamai reklamą mato didelis skaičius žmonių tiek pėstieji, tiek vairuotieji mieste, užmiestyje ypač pagrindiniuose magistraliniuose keliuose. Paprastai lauko reklamą pakartotinai mato didesne dalimi tie patys žmonės, todėl reklamos žinutę geriau įsimena.
Lauko reklamos dažnumo principas
Lauko reklamos dažnumas. Lauko reklamos pranešimai remiasi reklamos dažnumo principu. Kadangi daugelis reklamų yra publikuojamos toje pačioje vietoje vieną mėnesį ar ilgiau, tai žmonės, kurie praeina ar pravažiuoja tą vietą, mato lauko reklamą daug kartų.
Lauko reklamos kaina
Lauko reklama kainuoja pigiau nei daugelis kitų reklamos skleidimo priemonių. Remiantis „TNS Gallup“ duomenimis, lauko reklamos rinka iš visų žiniasklaidos priemonių auga sparčiausiai. Tai natūralu, nes pasaulinės statistikos duomenys rodo, kad vidutiniškai kelyje vyras per dieną praleidžia apie 81 minutes, o moteris – 64 minutes. 66,2 proc. žmonių, dirbančių visą darbo dieną, kasdien nuvažiuoja iki 100 km, o 74 proc. viso kelyje praleidžiamo laiko skiriama darbo reikalams, apsipirkti ir poilsiui. Susumavus šią statistiką akivaizdu, kad lauko reklamos kaina yra pati mažiausia skaičiuojant ją tūkstančiui kontaktų ir lyginant su kitomis reklamos priemonėmis. Lauko reklamos tarifai priklauso nuo konkrečios vietos intensyvumo, kontaktų su reklama skaičiaus. Reklaminių stendų automagistralėje kaina viena mažiausių, tūkstančiui kontaktų ir lyginant su kitomis reklamos priemonėmis, ypač turint minty, kad čia nėra sezoniškumo.
Reklamos pastovumas
Pastovumas. Išorinės reklamos priemonių nereikia dažnai keisti, kurti vis naujų reklaminių maketų, todėl lauko reklama tinka firmos ar produkto ilgalaikei strategijai ar įvaizdžiui formuoti. Ryški, gerai apšviesta ar kitokių efektų turinti išorinė lauko reklama iškart patraukia auditorijos dėmesį ir dažnai primena vartotojui, kad jam reikia užeiti į parduotuvę ar paslaugų įmonę. Tokią lauko reklamą mato beveik kiekvienas praeivis, ar vykstantis automobiliu, taigi, lauko reklamos užsakovas pranešdamas reklamos žinutę daug kartų kontaktuoja su kiekvienu atitinkamos vietovės mobiliu gyventoju.